neděle 9. listopadu 2014

Pracovní víkend a No Poo

Ne-  ne-ne-ne-nestíhám nesvačím nestihnu to nestačím promiňte vážení mám veliké zpoždění.
Kdo by to neznal :-D 
Tak mi to graduje, nevím kde mám všechny nekonečné seznamy přes další nekonečné seznamy...
...a do toho jsem se ještě vnitřně rozhodla udělat něco se svými, věčně mastnými vlasy...
Taky se vám tak mastí???
No a já už dlouho koketuju s tím, že si budu vlasy mýt v bylinkových odvarech, marseillským mýdlem, octem a sodou.
Jen s tím, jak jsem pořád na cestách mi to nevycházelo...
A teď se to stalo.
Zlom.
a snad vydržím a odměnou mi budou zdravé vlasy,
které se nemastí a nemusím je každý druhý den šampónovat...
Koukněte ZDE
No uvidíme, zda to bude lepší, ale bylinkám věřím.
Tak napíšu report, jo:-)
Auka

2 komentáře:

  1. Jojo, napiš, už mě nebaví si obden máčet hlavu:-.)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reporty napíšu až po otevření, ale pracuju na tom...a med for ever:-D

      Vymazat