čtvrtek 31. října 2013

Povzdech

Musím se vypsat...právě jsem měla jedno obchodní setkání...byla jsem nabroušená už dopředu...jde o firmu, která je mladá, dravá, plná ideálů, ale nedodržuje žádné hranice, žádné zaběhnuté zvyky...prostě mladí kluci, bez vzdělání s penězi a právníky v zádech. Prostě děs...a s těmito mám jednat...uff. Opravdu jsem se připravila, pan D. také a s úsměvem pány kluky přijali v našem show-roomu. Bylo to náročné, těžké a dlouhé jednání. A nakonci se stalo něco, co jsem neočekávala, přestože jsme se ještě pořádně nedohodli, zatím je stále všechno otevřené, ale jeden z těchto mladíků a spolumajitelů oné firmy nám poděkoval!
No, škoda jen, že naši obchodní partneři nejsou vždy jen ti, se kterými jedeme na podobné vlně...ale jsou mezi nimi i tito mladí a draví žralůčci...
Toliko povzdech obchodní...
Zítra se zahojím...v Berlíně mě čeká další schůzka a přestože jde o mladé a dravé, jsou to příjemní mladí muži, naladěni podobně jako my...
Byznysu zdar :-D

1 komentář:

  1. Hodně štěstí na zítra.Zítra mám druhý den přípravy na podnikání, pořádá to evropská unie.Projekt trvá do půli ledna kdy se definitivně rozhodnu zda ANO či NE.Rozhodla jsem se minimálně zjistit zda na to mám něco rozjet a můj obdiv všem co podnikají v čemkoliv.Hodně štěstí ještě jednou a setkání jen s příjemnými lidmi:-)))

    OdpovědětVymazat