čtvrtek 21. listopadu 2013

Vánočnní nálada je tu...and so Merry Christmas

Tak dnes jsem ji dostala i já...známá odolávačka :-)))
Začalo to takto...ranní mlha, cesta Brno-Ivančice, puštěno rádio Beat...jenže to chytám jen na kopec u Grand Prix...přeladím na Impuls a tam...And So Merry Christmas...

ano, ano, moje nejoblíbenější vánoční písnička a Jonh Lennon...a ta ranní mlha a pošmourno...už se nepozorovaně začala blížit...
Pokračovalo to ve školce, kdy jedna Tomáškova kamarádka měla potřebu nám povědět, že již mají světýlka v okně...a pak jsem udělala a nechala nafotit tento vánoční koš
...no a před chvílí jsem si již musela přiznat, že stromeček od Monči z kopečku moji vánoční náladu definitivně dokonale podtrhl...
Takže pokud všechno bude tak, jak bych si přála, tak tento víkend s Tomíkem nazdobíme celý byt a uděláme zimní truhlíky...
třeba takové:-)))
No, teď už jen začít s výrobou dárků a možná stihnu všechno tak, abych si ty přípravy užila:-)))
Krásný světýlkový večer všem!
Auka

Žádné komentáře:

Okomentovat