pondělí 24. března 2014

Víkendové střípky

Začalo to akčně-odpočinkově už ve čtvrtek večer...
Již tradičně s dědou Pepíkem...na dobrém Big-beatu...
Pátek byl ještě pracovní a v sobotu začalo být příjemně víkendově...po dlouhé době...
a sluníčko nám přálo, tak jsem si užívali...
...není nad módu a stylové skoro-auto...ale tento hadrák lákal k jízdě i mě :-)

...krásné, staré časy a pár kousků, co jsme měli, či co ještě máme :-)))

Ovšem tyto závodničky...no řekněte :-)
Odpoledne jsem uklízela, myla okna a vůbec si užívala, že je Tomík v ZOO s tetou Helenkou a já mám čas i prostor:-)
Pan D. se sice nabídl, že mi okna pomůže umýt, ale po zeleninovém salátu na oběd si schrupl (na slehnutí) až do 6h večerní, tak jsem na něj nečekala...:-)))
stůl v jarních barvách...miluju kombinaci zeleno-červeno-bílé :-) joj, nejsou to zrovinka módní barvy, ale já na módní věci nikdy nebyla...zato nadčové věci mě berou pořád...
No a včera jsem nějak nevytáhla mobil...ale také byl akční den...loutkové divadlo Radost, společně s Lálinkou a tetou Petrou, káva u nás a večer příjezd babičky Olinky...no kdy já si odpočinu, to nevím...tak já zase letím...pracovat, do školky, na dva dny do Prahy...mějte se krásně a užívejte každičkého paprsku sluníčka, než se zase schová!

2 komentáře: