sobota 27. září 2014

DESIGN.S

Každý rok mě baví bienále studentského designu, letos znovu:-) A stálo to za to!
...některé výtvory byly dobré...

některé více dobré...

některé mě okouzlily svým důvtipem...
některé nadchly Tomíka...

u někderých jsem si zavzpomínala...

na některé jsme se nemohli vynadívat...
některé jsme nepochopili...

některé mě uchvátili...
tak moc, že mi připadají oba plovoucí obláčky krásné i v odraze...

Tak toliko z new kulturního zpravodajství v Brně... (ještě mě čeká Bienále grafického designu...)
Vaše Auka

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jojo, děkuji, já design a architekturu můžu :-)))

      Vymazat
  2. Zajímavé,budu muset více sledovat dění v okolí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši já bych chodila po výstavách, koncertech a různých akcích, že bych nedělal nic jiného...leč času není, ale zajímavých akcí je spousta!

      Vymazat