sobota 18. dubna 2015

Louisiana

křidélka...miluju!
Už dlouho...
Na jedno z prvních bláznivých schůzek mě pan D. pozval "na otočku" do Prahy,
vyjeli jsme po práci a vrátili se do práce...
Bylo to kouzelné,
kytka gerber (mám je moc ráda), večeře v BARAKUDA restaurant,
divadlo, hotel, brzké vstávání a návrat do Brna...
No a tehdy se TO stalo.

Zamilovala jsem se...

Do pana D. už na výletě před tím,
ale právě tehdy do křidýlek Louisiana...
Jejich chuť je nezaměnitelná a vlastně je nikde nedělají...
Každé otočení v naší stověžaté pak bylo i s návštěvou Barakudy...
Pak jednou přijedeme a místo naší útulné, mexicky zařízené oblíbené Barakudy 
na nás kouká strohá vegan jídelna...
Pochopte, nemám nic proti veganským jídelnám,
dokonce si tam i ráda zajdu,
ale tuto k smrti nenávidím!!!!

Dlouho jsme hledali všude po restauracích,
nemají.
Buffalo Wings jo, ale Louisiana Wings NE.
A tak jsme našli cestu domácí,
pohodlnou,
naši.
Je jí "jen" dva litry a vydrží nám vcelku asi rok.
Takže skvělý tip na domácí večeři pro hosty,
jen tak k vínu, pivu,
nebo pokud si budete chtít dát opravdu něco osvěžujícího, pálivého 
(ne moc, já si dodávám "kohouta" a tabasco) 
a šíleně dobrého...
A příprava...nic jednodužšího není :-)
Dát si rozehřívat troubu na 170°C,
nalít trochu marinády do sáčku,
přidat osolená křidýlky,
pytlík zagumičkovat a pořádně protřást.
Dát do zapékací misky, pěkně rozložit a dát péct.
Do půl hodinky jsou...
Já ještě cca 10min. před finálním vytažením,
 malinko poliju křidýlka ještě marinádou...
Podáváme s chlebem, bagetou a kukuřičným klasem.
No a ještě se ZAKYSANOU SMETANOU,
tu nezapomeňte, ta dělá tuto krmi opravdu tou No.1:-)

Krásný pošušňáníčko!

Auka

4 komentáře:

  1. Pálivé nemusím, ale křidélka bych si dala:-))) Kdysi dávno bývaly za dvanáct kaček kilo ... no jo, tomu už se pomalu nedá věřit ... a chuťově bývaly lepší ... jen tak opečené, to byla dobrota:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že pan D., na rozdíl ode mě, taky pálivé věci nejí, ale Louisiana omáčka není sama o sobě moc pálivá a ta chuť je nej...., a to že chuť kuřat je k nepoznání...to je jasný, stačí si přečíst nějaké staré oborové normy a porovnat s dnešními standardy...copak kuře, co je za 3 týdny baculatě vykrmené se může rovnat kuřeti, co sílí týdnů 8 a víc??? No, ale jednou za čas křidýlka...mňamka i tak...

      Vymazat
  2. Křidélka mám z celého kuřete nejraději ... ale jak jsou trošku pálivá, tak je mi po nich vždycky špatně :D

    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc škoda, já naštěstí pálivé můžu...:-)

      Vymazat