sobota 4. dubna 2015

Proužky

puntíky 
hvězdy...
to jsou moje vzory...
Začalo to dávno...
za dob totality,
mi tatínek přivezl od někud růžové Conversky
zdroj: www.pics4world.com

tenkrát jsem o značce nevěděla zhola nic...
ale byly dlouho moje nej...
a ta modrá hvězda...
ta mě uchvátila...
sice jsme všichni vídali tu rudou, 
ale ta mě zas tak neoslovovala...
a hvězdománie mi zůstala dodnes...
na rozdíl od puntíků a proužků ale většinou na dekoracích...
a to nejen na Vánoce...
a po růžových Converskách pokukuju stále...
tak třeba si zase splním sen a koupím si je...
na léto :-)
Jen nevím nevím, já a růžová???
Ale jsou božské, co vy na to?
A pak to budu nosit třeba v těchto kombinacích...
(zdroj Pinterest)
toto je úplně jasný...jaro v růžovo-bílé kombinaci musím mít...

tak ještě shodit 30 kilo, vyrůst o pár cm a můžu i takto... na kapele se shodnem:-)

no a ž na tu čepici a kabelku to beru taky...
 
 Tak hvězdám zdar!
Auka

Žádné komentáře:

Okomentovat