pátek 4. března 2016

Šalamoun

Znáte ho? Já neznala...teď už (Bohu-žel) znám. S takovou fakt nikdy, opakuju nikdy slim nebudu.
Už navždy mě budou trápit kila navíc...
Ale je fakt děsně mňamózní...takže jsem včera večer nafotila poslední kousek (proto hrozná fotka)...a dneska tu vkládám recept.
Malinko jsem jej poupravila, dle mnou používaných surovin...

Smíchejte:
1ks rozpuštěného másla
1 hrnek teplé vody
1 a 1/4 hrnku cukru ( já dala třtinový, bo med mi došel...)
1 vanilkový cukr, nebo extrakt z vanilky
3 lžíce holandského kakaa
Po řádném zamíchání žufánkem odeberete 1 hrnek bokem.
Do zbylé směsi zamícháte
4 vajíčka
2 hrnky celozrnné mouky
1 prášek do pečiva (já použila s vinným kamenem)
Těsto se vyleje na plech, který máme vymazaný a vysypaný moukou.
Pečeme v předehřáté troubě 15minut na 160°C.
Po vychladnutí na buchtu nalejeme tu mazlavou věc z hrníčku (tu co jsme si nechali na potom).
Posypeme něčím, co máme (já měla pomleté ořechy, ale můžete použít i kokos a tak).
Necháte chviličku v lednici dotuhnout a podáváte třeba ke kafíčku...
No, snad Vám ten plech vydrží dýl, jak odpoledne (nám se to nepovedlo).
Tak dietám zdar!
Auka


Žádné komentáře:

Okomentovat