pátek 27. září 2013

PÁTEČNÍ

Tak je tu pátek...moje soukromá angína už není jen má, dostal jí Tomík i tatínek...oba se nudí a prudí...kdo má doma chlapy, tak chápe...no a tak jsem si dneska udělala radost :-) Něco málo jsem si koupila k šité...pár krásných látek, zipy, stužky, konečně jsem koupila ronar a nepodařilo se mi sehnat ony celoplastové druky...no nic, zkusím je sehnat po internetu :-)
A hned jsem i něco málo ušila...
při focení přišel Kubíček a pak musel nutně hlídat křečka...
...a ještě moji první pannacotu...opravdová dobrota, hned se stala naším rodiným hitem :-)
Taky jsem vyrobila asi 12l domácího pracího gelu. První verzi...bez enzymů, není to ještě ono, ale já to doladím a bude lepší, než ty kupované. Už teď je velká konkurence...myslím, že mě to klohnění docela i baví :-D
Krásný víkend všem...já si ho doufám užiju s Jiřkou, na kteoru se moc moc těším a burčákem...:-)

4 komentáře:

  1. Nemoci nezávidím, nás dnes v noci zastihla teplota u ANežky doufám , že je to jen od zubů.
    Plastové patentky jestli to jsou ty pravé mají na www.unuodesign nebo sijemdetem.Jsou knim tedy potřeba spešl kleště,tak snad jsem pomohla???Brzké uzdravení Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, kde objednat patentky:-) Doufala, jsem, že je koupím v brněnských obchůdcích, ale jde opravdu o podpultovku...:-D
      Doufám, že nemoc nakonec nepropukla, že se opravdu jen projevovali zoubky...! Krásné podzimní dny Luci!

      Vymazat
  2. pěkná přehlídka.... dezert vypadá skvěle:-))

    OdpovědětVymazat