středa 4. září 2013

ZÁŘÍ

Září je nejenom vůně ovoce, začátek školy, babí léto, pro mě to již mnoho let znamená vrátit světu a životu řád, začít pracovat intenzivně v kanceláři, na přednáškách, na organizaci. Od začátku září se můj život vždycky změní...
A toto je malá ochutnávka z našeho brněnského show-roomu:-)
Už několik měsíců přemýšlím, jak onu místnost zpříjemním, jak ji naaranžuji a myslím, že podzim je k těmto zútulňovacím počinům ten pravý čas...

A ještě ohlédnutí za časem pracovních prázdnin...ale co si budeme nalhávat, není práce, jako práce...:-)
Letošní festivalové léto...

I oslavovat se musí...

Kubíčkovi je líto, že ho na cesty nebereme, tak se sbalí sám... :-D

4 komentáře:

  1. Podzim je krásný čas, když se vše zbarví do podzimních barev,také ho mám ráda.Léto vždy uteče rychle.Kocourek je krásný...nám se přibalilo do auta koťátko při odjezdu z kočičího statku jak říká VOjtík...najednou kříčí mamí je tu kočka:-))))vůbec jsem si ho nevšimla.Hodně úspěchů v pracovním procesu přeji:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, Tak to máte maličký přírustek :-) To je super, jak si koťátko našlo svoji rodinu...tak to má být:-)
    Komentář mě moc potěšil!
    Krásný podzim!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ajko děkuji...já totiž i přes všechna předsevzetí nestíhám do blogu psát tak často, jak bych chtěla...tak alespoň takto...:-)

      Vymazat