středa 14. května 2014

Balkónek

zdroj Pinterest
Chtěla bych mít zahradu...
chtěla bych mít alespoň malý balkónek...chtěla bych sázet zeleninu, ovoce a kytičky...
zdroj Pinterest

Mám jen dvě francouzká okna...
ale i do nich se vleze něco málo zeleninovo-květinové zahrádky...
a tak jsem si včera zasadila 4 pytle s malými rajčátky,
hrášek v truhlíku už je docela veliký a ještě chci druhou ředkvičkovou výsadbu...
až budu mít foťák, vyfotím...
ale takto krásné to nemám...zatím:-)))
A pak už jen zbývá dodělat květinové truhlíky...
...dokoupit, dosadit, přesadit...
sehnala jsem starou odrůdu muškátu...jmenuje se pelargónie vonná...
mám z toho hroznou radost!
A na co krom vůně je?
Na květy opravdu ne,
ale když začíná bolet ucho, rozřízne se lístek a strčí na noc do něj...
pomáhá...a voní....
Tak zdar všem zahrádkářským úspěchům...
I jiným :-)
Krásný bouřkový týden všem!
Auka

5 komentářů:

  1. Někdy si přeju mít jen ten malý balkonek nebo jen truhlík za oknem.Zahrada veliká a já na ní ted stále koukám z okna a pozoruji jak zarůstá...sekačka nefunguje, nová zatím není koupena...záhony zarůstají...snad se děti uzdraví a budeme moci trávit odpoledne venku:-)Těším se na fotky:-)))Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to je krásný příklad toho, jak chce člověk přesně to, co nemá...:-)))
      Ale já bych samozdřejmě měla bezúdržbovou zahradu s permakulturami a několik ukázkových dřevěných zvedlých záhonů...:-D Už teď se tomu směju...ale touha je jiná věc...než to, že nestíhám ani ty čtyři rajčata a 3 truhlíky...:-D
      Ať se Vojtík s Anežkou uzdraví!!!
      Veru

      Vymazat
  2. Veru máš to určitě taky tak pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...právě zatím moc ne, musím zajít do KARSu koupit pytlovinu a pak to bude lepšejší :-))) Já použila a tím i recyklovala pytle od hlíny, kterých m bylo líto je vyhodit...jsou totiž pěkně pevné:-D

      Vymazat
  3. No to se dá ale zlepšít...ty zahradnické dovednosti :-))) Já třeba bylinky snad krom pažitky na našem okně nevypěstuju a nevypěstuju...ale rajčatům se tu moc daří a muškátům taky...tak aspoň něco no ne? :-)

    OdpovědětVymazat