pondělí 28. dubna 2014

Nefoceno

Mám mobil v reklamačním řízení.
Nevadí mi volat ze starého, předpotopního.
Umím zase psát sms i hledat v menu jako dřív...
Vadí mi absence fotoaparátu jako součást mě samé.
Nemám žádný dobrý foťák, mobil fotil líp, než ten, co se povaluje v košíku v knihovně...
Ten dobrý, ten je nemocný a není nikdo, kdo by jej odnesl k fotodoktorovi :-(
A tak jsem teď bez dokumentace svého života, vnímání krásy i radostí...
A že jich teď pár bylo :-(
Měla jsem super víkend, spoustu práce, která by se dala i vyfotit,
spoustu pěkných chvílí, které by se dali zdokumentovat...
tak snad mi mobil brzy vrátí opravený...
Krásný týden
AUKA

3 komentáře:

  1. Veru budeš muset k fotodoktorovi zaběhnout:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budu, jen aby mu ta léčba netrvala dýl, než se mi vrátí můj mobilek...:-D

      Vymazat
  2. :-))) Jojo, technologie jsou zlo...na jednu stranu ulehčují život, an druhou stranu jsou jed dnešního života...ale bez nich už to neumím...:-( Plně s Tebou souhlasím!

    OdpovědětVymazat