pátek 31. října 2014

Prášek na praní

O domácím gelu na praní jsem psala zde
Používám jej dlouho, jsem s ním spokojená, ale přece jen většinou dávám přednost domácímu pracímu prášku. Pere skvěle a navíc ta vůně...
Už jsem jej "vytunila" a příprava trvá cca 10 minut a zase můžu více jak měsíc prát...
A cena? 
Obou variant zhruba 100,-Kč :-)
Jednoduché jak facka...

  • 1 mýdlo na praní 150g (jelen či miléne je super, tentokrát jsem ovšem použila francouzské olivovo-levandulové na praní)
  •  1kg práškové sody na praní - kupuju ZDE
  • pro variantu BÍLÉ ještě balení Pertilexu
Mýdlo nastrouhám a smíchám se sodou.
I Kulíškovi voní
 Nejprve odeberu cca polovinu na barevné prádlo, do zbytku vmíchám Pertilex a je na světě i verze pro bílé prádlo :-)
Dávkování jednoduché - 1-3lžíce dle množství a zašpiňěnosti...

Děláte to také? V čem perete vy?

3 komentáře:

  1. No já teda v Arielu .... domácí jsem ještě nezkoušela, popřemýšlím:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já podle toho co natrefím.Ale dobrý nápad na výrobu s VOjtíkem,který musí stále něco vyrábět:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, jako síla na strouhání mýdla jsou děti vynikající :-)))

      Vymazat