pondělí 3. června 2013

Víkend s Tomíkem

Tomík a já jsme zůstali od čtvrtka do pondělka opuštění v Brně. Tatínek nám odjel do Plzně za dobrou hudbou a také za vodou (v Brně jí je opravdu málo, tak si šel rockersky zaplavat...). Oba jsme mu ten rockový víkend záviděli a na druhou stranu se těšili, že budeme doma tvořit...plány byly velkolepé a jak je u mě zvykem, naprosto objemově nereálné, ale co už...začali jsme tvořivou činnost tím, že jsme nakoupili všechny možné i nemožné látky, komponenty a tak. Pak jsem ušila dvě pouzdra na mobil, taštičku na potřebnosti a ve stejném, požárnickém, stylu i plátěné kalhoty...Tomík si totiž nechá říkat "Požárník Tom" a bude jednou lítat se záchranářským požárnickým vrtulníkem....to kdyby někdo nechápal, proč požárnický set :-D
K tomu jsme si vařili...naprosto mňamózní byla chřestová polívečka...ještě teď se mi sbíhají sliny...
V sobotu jsme malinko uklízeli a pak se vydali do IKEA na den dětí. Tomša byl nadšený a užil si to. Dostal za soutěžení samé "potřebnostiů a tak byl celý nadšený...Všechny soutěžní disciplíny zvládl sám, kromě puzzle, s tím jsme mu pomohla...ale i tak to byla zabíračka...nejsem puzzle tip a Tomík tuto neschopnost podědil...:-)
Pak následoval největší projekt - domeček z kartónu - ten jsme dělali celou neděli. ufff, málo materiálu, hodně překážek, Tomíkova netrpělivost, ale nakonec se nám docela povedl, myslím :-) Má i lucerničky vevnitř a venkovní osvětlení, koberec, tapety uvnitř a truhlík. Ještě musíme dodělat poštovní schránku, kytky do truhlíku a až nastřádáme dostatek roliček od toaleťáku a chuch.utěrek, budou i okapy...
Tomík si hned nastěhoval hračky a hlavně svoje kempovací křesílko...No není to sladké?
Ještě bych dodala, že tento domeček byl pořízen za 0,-Kč...dvě veliké krabice jsem tu uchovávala asi půl roku, zbytky tapety a balících papírů jsou jetě z mých dávných studentských let, kobereček je stará předložka z koupelny, zbytečky záclon, co mi bylo kdysi líto vyhodit (záclony už ani neexistují) a lampionky jsou dávná narozeninová výzdoba...mám z toho obrovskou radost, že i zadarmo se dá udělat něco, co děti potěší a snad i dlouho vydrží...
vchod 

truhlík, okénka se záclonkou, vikýř s lampičkou

pohled do okna a myš si obsadila křeslo...


3 komentáře:

  1. To jste měli prima víkend:-))

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkný požárnický komplet. Vidíš, i klukům se šitím zavděčíš;-). A domek taky parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Děkuji:-) Jen pro kluky to šití není tak činaný...ale takový...klučičí:-D Ale taky mě to uspokojuje, to nezapírám:-) Jen doufám, že jednou budu tvořit pro malou princeznu....-)

    OdpovědětVymazat