středa 18. září 2013

Angína

Už několik dní je mi špatně, začalo to nenápadně...špatná nálada, veliká únava a najednou je z toho zhnisaná mandle a ucho...nepomohla šalvěj ani TIENSI, tak jsem včera po letech zašla k paní doktorce. Na řadu přišly ATB a postel, klidm spánek, teplé čajíky s medem...
Ovšem ještě před zalehnutím jsem po dlouhé době zase sedla ke stroji a ušila Tomíkovi teploučké flísové domácí tepláky...a taky nový teploučký obal na mobil a taky kapsičku na nabíječku...v mých milovaných půntících:-)
S tepláky byla sranda...když jsem je Tomíkovi oblíkla, že si naměřím nohavice, tak jsem mu je ohrnula, ale ani našpendlit jsem je nestihla.odmítl se z nich vyslíct a dokonce s nima chtěl chodit i ven :-)

A malá ukázka úrody v naší permakulturní zahradě...

Všem přeji příjemné dny, bez angíny!


Žádné komentáře:

Okomentovat