pátek 15. listopadu 2013

Při pátku trošku francouzky

Dnes začal den opravdu báječně...šla jsem si vyhodit z kopýtka a nakoupit po dlouhé odmlce mýdla z Marseille...nejenom, že krásně voní, ale také jsou to ta pravá, opravdu dobře udělaná mýdla a moje kůže je zbožňuje!
No a protože budou Vánoce, řekla jsem si, že na vánoční gely na praní použiji opravdu kvalitní francouzské mýdlo a přidám k němu tentokráte i speciální jílové mýdlo na skvrny...vypere téměř vše...snad kromě rajské :-)
A protože jsem kvůli mýdlům MUSELA zavítat i do nově a konečně zase otevřeného úžasného obchůdku, dovolila jsem si milým majitelům vyfotit i vizitku. Obdivuji jejich odvahu otevřít si v Ivančicích takovýto stylový a po duši hladící obchůdek...
Dnes jsme na toto téma v obchůdku zavedli řeč...Ivančice, historií a krásnou zalité město...ale, celorepublikové maloměšťáctví se tu násobí snad ještě stokrát a výsledkem není příjemné město k žití, ale jakýsi lidsky nepochopitelný paskvil...škoda, protože takové věci, jako v Ivančicích mnohá větší města mohou jen závidět...ale o tom zase příště:-)))
Ještě, že tu stále jsou lidé, kteří tyto zaběhnuté maloměstské principy narušují a dělají toto místo přijatelnější k životu:-)))
Krásný víkend všem!
Auka

2 komentáře:

  1. Hmmm vůně Francie mě vrací o několik let zpátky, kdy jsem tam žila 2 roky. Krásné, že si umíš udělat radost.Někdy lituji, že mám město kapku z ruky.
    Krásný den Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to Ti nepokrytě závidím, že jsi 2roky nasávala atmosféru v zemi vůní...i když se přiznám, moje první místo v oblíbenosti zemí dělím mezi Itálii a Norsko...malinko schýza...chlad a oheň...celá já:-))) Co čekat od Kozoroha se silným ascendentem ve Štíru :-D
      A musím podotknout, že já si v Brně nákupy vůbec neužívám, ale na malých městech ano. Takže netruchli, také musím cestovat za radostí:-D

      Vymazat