neděle 1. prosince 2013

Přelomový víkend...

Tak a bylo to tu...náročný a přesto nádherný víkend, každoročně tradiční, černohlávkový, plný dětí, zježených kocourů a troubojidního Buchty Buchtoviče, začínajícího adventního času a taky pohody domova, letos znásobené Tomíkovou nemoci.
Andílka pro nás vlastoručně uplácala Háňa...krásný a obličejík obdivuji již od pátku...
Díky tomu, že Tomík je nemocen, víkend jsme hodně upravili jeho potřebám, ale úplně doma jsme zůstat nemohli a tak jsme se vypravili do Technického muzea Brno, které od svých studií miluji.
Děti i my, dospělí jsem si to hodně užili, jen jsem nějak zapomínala fotit...
Dnes jsem Tomíkovi nachystala adventní překvapení v podobě konečně doma vytvořeného kalendáře...chtěla jsem to celé naaranžovat lehce jinak, ale čas a materiál mi to znemožnili, tak jsem improvizovala a vzniklo toto...
visí v dětském pokojíčku nad postelí pro náhodné přespající



Tomík byl nadšen...tolik dárků jej čeká:-)))
A při šití pytlíčků mi asistovalo naše mimino Kulíšek:-)))

Dokonce u toho vrčení spal...
V sobotu dopoledne jsem všem ujela a vydala se na malý výlet do Šlapanic na výstavu Poezie záplat. Bylo to krásné...nejenom nádherné a pro mě někdy neuvěřitelné výtvory, ale i milé zastavení, povykládání a načerpání inspirace:-))) Kdo tuto výstavu stihl, jistě mi dá za pravdu, že už se člověk těší na příští rok:-)
Všem krásný první adventní týden!
Auka

3 komentáře:

  1. Děti mají tyto adventní kalendáře nejraději.Nejen proto že se tam vejde více sladkostí,ale i drobné dárečky které jsou předzvěstí posledního adventního dne. :o) Já letos opět využila pouze Ikeácké mini taštičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě celý Tomíkův život také řešila tak nějak konzumně, tak letos jsem se hecla a je to...Tomík je nadšený, ani dospat nemůže, jak se těší na nový pytlíček:-))) Což mě samozdřejmě hrozně těší...a mimo věcí na aktuální mlsání či dárečečky tam Tomík sbírá kolekci na stromeček...a taky tam má dva pytlíčky s mapou, kde mu ten Ježíšek nechal větší dobrotu po bytě. On nám totiž ten kalendář naplnil v noci Ježíšek...:-O

      Vymazat
  2. Bezvadný advenťák Veru:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat