sobota 29. března 2014

Sobotní den a jedno zamyšlení...

...dnešní den začal tím, že mi definitivně došla moje oblíbená dánská marmeláda z angreštu... 

...ale sluníčko a krásná květina hned moji náladu zvedli :-)
Příjemná snídaně...
Doma už pomalu začínáme s velikonoční výzdobou...zapojen i Tomík :-)
Zajíc je docela povedený:-) Dle mého...:-)
A potom jsme si dali malou procházku kolem Svratky...
Bylo nádherně, všechno kvetlo, kolem to žilo, každý vyrazil ven...a já koukala po věcech, které ostatní přehlíželi...
Ohryzané stromy u vody, panenka zahozená, stracená, opuštěná v listí z minulého podzimu...
Odpoledne jsem přesadila všechny kytičky, dala je na nová místa...tento byt je pro mě záhada...nejenom na kytky...ty tu hynou, ať dělám co dělám...a to jsem jindy měla zelené prsty...
...je to zvláštní byt, nejenom svým rozložením...
možná že to není vhodné místo pro život...
Budova byla v 50. letech postavena v místech sběrného koncentračního tábora Pod Kaštany. Při budování základů se vybudoval i protiletadlový civilní kryt, ze kterého se posléze udělaly sklepy, ty mají dvě patra a vchod s dveřmi od krytu...
...když jsem se nastěhovali, bylo v jedné místnosti stále o několik stupňů méně než jinde...
Mě i jiným tam nebylo příjemně...a pan D. (kovaný bezvěrec) viděl i jakousi bytost...nejspíše ducha...poté ptoběhlo několik různých okultistických ceremoniálů a výseldkem bylo oteplení a celkové změny klimatu našeho obýváku...ale stejně mi v tomto bytě nejdou kytky...a to je zvláštní, no ne?
Krásný víkend!

1 komentář: