středa 7. ledna 2015

Nadšení

 
v lednu je vždycky veliké, ale udrže jej v tom šíleném tempu je někdy horší...
a tak jsem se letos začala připravovat...
 
vytiskla "TO DO LIST",
vytvořila kalendář a udělala si seznam toho, co chci změnit...
mám na to celý rok...
 
první dvě pidi položky jsou odškrknuty...
pořádek udělán ve skříňce s Tomíkovými jídelními proprietami,
byl to jeden z mých kostlivců ve skříni...
dudlíky, lahvičky na mlíko...děs :-D
dnes po zásahu...
další odškrtnutí patří neutěšenému šuplíku s jídelními karbičkami a lahvemi na pití...
Před bylo nepublikovatelné, 
po už malinko lepší...
a na dobrou noc čteme dětskou detektivku...
i s mapou...
Tomík mapy miluje od malička (po mamince mapofil)...
 
Baobab je nejlepčejší!
Taky máte spoustu věcí, které potřebujete udělat a které vás straší už dlouho?
A jak s nimi umíte zatočit?
Auka

3 komentáře:

  1. Krásná knížka a pořádek ve skříňkách.Jendou za čas to také dělám.Na letošek nejlépe hned teď udělat toho mám fůru,ale naspáno to není většinou ten seznam zůstal jak je,tak se ho bojím napsat, že by nebylo co škrtat.Krom mých plánů ty mám...jsou tu domácí v podobě nového obývacího pokoje,mého koutku na šití a jídleny.Zatím padaly úspory na dům zvenku a do sklepa tan už je vcelku hotov,tak teď po více jak 6ti letech dochází na interiér.Moje představa sebraných starých kousků s neshoduje s manželovými,a můj sběrjde pomalu:-) takže dojde na nové kousky ale narážímena problém zda se nám do tech skřínek pak všecho vejde...obývák bude zároveň i kanceláří s PC ale už se to pomalu rýsuje.a jak to bylo vyřčeno, že teď tedy obývák...tak už se mi stávající stav zdá býti skladištěm zaprášených šanonů,knih a povalujících se hraček, které den co dne odnášíme nahoru do pokojíku,ale zase sneseme mnohem více takový kolotoč,ale dole se prostě žije více:-)přeju ať seznam slábne a těším se na další příspěvek.Po knížce hend kouknu moc krásná.Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já to mám tak, že co si nenapíšu, tak nevím. Dlouhodobý trvalý stres mi v hlavě udělal díru a já jí látám seznamy :-O
      Co se týká vysněného interiéru...no to já si asi ještě chvíli počkám.
      Ale Tobě moc držím palce! Obývák...i nové můžeš částečně doplnit starým...mě to tak přijde hodně pěkné, mám ráda mix staro-nových věcí...
      A místo, toho není nikdy dost. Pan D. si představuje život nějak tak, že se žije v naprostém sterilním prostředí, nikde nic není, jen několi kousků nábytku, na lince i stolu nic...no já to vidím jinak, reálně...:-D
      Takže proti nepořádku ZDAR! :-D

      Vymazat
  2. Eliško, to znám...v šuplících v práci jsem dneska udělala ordnung i já:-) a byla nemilosrdná...snad mi to vydrží...ale dlouho, snad deset, patnác let jsem k tomuto bodu ne a ne dojít...:-D

    OdpovědětVymazat