pátek 4. prosince 2015

Adventní

vypsání se z toho, co nemám, nebudu mít a co bych opravdu chtěla...
Nakopl mě článek od Evičky kotuličky...usmála jsem se...
Pak psala Jana a já se znovu usmála...
Teď najít chvilku na napsání mého výlevu o mém (našem) adventu...(blogy čtu v pidi chvilkách na WC či jiných prostojových chvílích - třeba ve výtahu...a většinou mi to nevyjde na jeden zátah).
Našla tak jdu na to...
Fotky nemám...není čas...ani fotit, ani upravit, ani vložit.
Můj advent je letos vlastně úspěšný.
Mám věnec. Netradičně už na první adventní neděli, umotaný a nazdobený u kafe na návštěvě večer v neděli.
Tomík ho ani nevidl zapálený.
Svíčka hořela při práci v noci...
Takže to je první moje letošní výhra s časem...
Letos jsem taky stihla adventní kalendář...
nachystán v noci, s posledních sil...
radost ovšem převeliká...
ufff....
ovšem netuším, zda se mi jej povede vyfotit...a úkoly od Jany z lesa jsem přidala k dárečkům...jupí....
Jsem něco jako supermanka :-DDDD
Taky jsme byli na úžasném víkendu (před adventním), poletoval sníh a my jsme si s holkama dovezli špalky na anděly a chvojí.
Anděly nestíhám ani já ani moje dvě nejližšší...
Víkend byl krátký.
Děti i muži nadšení.
Zjistili jsme, že jsme jediní, kdo chce trávit Vánoce ve srubu. Další dva páry se rozdělily na tábor doma a na srubu.
Jeden muž a jedna žena...
Jen z dvou různých párů.
Takže náš sen zase letos neklapne...
Zjistila jsem, že ne u všech chodí Ježíšek.
Tomík řekl, že je to divné a že ho teta se strejdou nepozvali a Anetce že to bude moc líto.
K nám totiž chodí a on ho minulý rok viděl...
Neoddiskutovatelné.
Moje výhry končí.
Teď to co jsme nestihla...
Úklid...
Moje věčná bolest, není síla a o čase pomlčím.
Nedodělaný systém ukládání, dva bytoví kocouři, dítě a chlap...a můj čas k úklidu když je dobře cca 2h týdně je opravdu vražedná kombinace, ale odmítám v 19:30 večer po návratu domů ještě smejčit.
Většinou mi dochází síly u chystání stravy pro nás...
Chudák moje domácnost...
prát stíhám docela v pohodě, nestíhám žehlit.
Toužím po sušičce...
Dárky jsem ještě neměla sílu řešit.
Nějak to zase dopadne.
S FL jsem si vytiskla seznamy, už nevím ovšem, kam jsem je založila...
FL funguje tam, kde je řád a čas, to u nás není.
Časový řád a čas samotný jsou nedostatkové zboží.
Od Ježíška chci kouzlo, abych ten čas měla...
Vím, že tak silná kouzla nenaděluje...
Tak snad tu peněženku by snad zvládl...:-D
Ale dneska jdu večer na pivo...s mojí drahou  Alushkou.
Neviděly jsme se věčnost...
A o tom jsou Vánoce...být s lidmi, na kterých mi záleží...
Jo, teď Tomík přišel s tím, že musí sám vyrobit dárek pro spolužačku, kterou si vylosoval a v pondělí bude velké vánoční perníko-pečení v naší úžasné škole.
Krásný advent všem....
P.S.: Knihy o Vánocích hltám já, Tomíka nebaví od mala...:-D

4 komentáře:

  1. Taky nestihám, je to hrůza. Letos jsem se rozhodla nepřehánět to s úklidem a spíš si vše vychutnat. S dcerou zdobíme, děláme věnec, ozdoby atd. V noci pracuji, učím se a peču.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slavko,klid a pohoda je to,o čem jsou Vánoce...a o rodině a o sounáležitosti. Tak to děláte dobře!
      Mě letos už ani uklizeci červíček nehloda,jak jsem unavená a hned je to lepší:-)))
      Krásny advent!

      Vymazat
  2. Veru v klidu, nestíhám absolutně nic a to už začínám chodit spát obden:-))) Dneska odpo jsme pekli linecké, večer nebyl ani kousek. V ledničce už týden čeká těsto na rohlíčky a perníčky, okna mýt nebudu, takový šílenec zas nejsem a o úklidu ani nemluvim:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, tak už jsem ještě ve větším klidu...a těsta u nás necekaji, bo jsem je letos
      a) neuhnetla
      b) nakoupila
      A to abych je zase po Novém roce nevyhodila...:-)))
      Krásny advent!!!

      Vymazat