středa 23. dubna 2014

Vzpomínka...a muzea, umění s dětmi

Obrázek půjčený z DUMB

Dneska jsem mezi prací nakoukla k Rose a vykoukl na mě tento článek...
a tak jsem se rozhodla, že je potřeba oprášit své vzpomínky, zážitky a také do mého blogu vnést pár dobrých tipů...a začnu Brnem...
jsem z Brna a Brno je pro umění a architekturu to naprosto úchvatné místo
snoubí se zde historie, všudy-přítomný funkcionalismus a úplně nové umění...
Tento naprosto bezkonkurenční koktejl se každému vryje pod kůži...
Brno je specifické, jiné.
O Brnu se nedá říci, že je to krásné město ve smyslu Prahy, Českého Krumlova a podobných historických měst
Brno má úplně jiného ducha...
Jedinečnou atmosféru...
A jeho umění v ulicích, kontraverzní budovy, sochy, kavárny, galerie, muzea...
A k dětem mají kladný vztah nejenom v dětském muzeu , což je součást celého MZM.
Doporučuji navštívit i Technické muzeum. Tam si v nejvyšším patře vyhrají nejenom děti, ale i jejich rodiče...
My tam chodíme často a díky se obmněňujícím se experimentálních exponátů se nám to ještě "nepřejedlo"
Letos se těším na Muzejní noc.
Chtěla bych poprvé vzít i Tomíka. A bude to zase krásné...

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ajko, dala jsem si malé předsevzetí, že sem budu dávat více tipů, na tvorbu teď čas není, tak ať aspoň na něco ten blog mám, no ne:-)))

      Vymazat
  2. :-) i tak se dá muzejní noc využít...:-)))

    OdpovědětVymazat