středa 16. dubna 2014

Zámek žije

Minulý týden odvysílala TV NOVA ve zpravodajství boha-pustou lež ohledně Moravsko-Krumlovského zámku...viděla jsem to náhodou, protože jak už se to tak stává, prostě k telce přicházím jen tehdy, mám-li něco vidět a nevím o tom :-)))
Jako důkaz je zcela jistě výstava, kterou si nenechám ujít...
dnes to celé vypukne a už v 16h je slavnostní vernisáž...
A pojmenování...nemá chybu:-)
No, já nepatřím do skupiny xenofobních lidí, naopak, jsem multikulturalista, ale opravdu mě namíchlo vše, co se dělo ohledně pláten Slovanské epopeje a teď tato naprosto neslýchaná reportáž...brrrr...opravdu se chtějí v Praze takto stavět ke zbytku republiky??? Není to už tak nějak moc?
Nebo jen nechápu to, co je již dávno dáno a mí studenti měli pravdu?
Odmítám toto vidění světa a tak dělám osvětu:-) 
Pro lepší svět:-)
Pro lepší společnost:-)
Pro lepší JÁ :-)
Krásnou výstavu!
Určitě přijeďte!
Auka

Žádné komentáře:

Okomentovat