neděle 6. března 2016

Pro krásnou pleť...

Musím napsat, že jsem vyzkoušela za svůj život mnoho, mnoho.
Moje věčné boláky na pleti zmůže pouze dieta, ke které se občas donutím, ale nerada. Nicméně s ní právě zase začínám. Pomůže naprosto jednoznačně a od mokvajících boláčků, které se mi dělají na bradě, spáncích, ramenou a dekoltu, pomáhá. Jenže má několik úskalí - 1. chce to disciplínu - 2. výdrž - 3. jíst jiné věci, než zbytek rodiny... no a vzhledem k tomu, že nejsem ani disciplinovaná a dotahovat věci mi také moc nejde...
No a další, co 100% pomáhá je antibiotická mast s kysličníkem. Té se ovšem vyhýbám. Přeci jenom si myslím, že je lepší vyčistit tělo, než na sebe cpát ATB.
Nicméně po oněch mnoha zkušenostech jsem si našla několik produktů, které používám, lehké obměny jsou jednak s ročním obdobím, jednak dle stavu mé pleti a peněženky.

Odlíčení:
Odličuju pravidelně nejprve odličovacím hydrofilním olejem. Bez očí. Na nich mi mastný film vadí.
Odličuju stabilně nejraději odličovacím prostředkem z DM ALVERDE s jílem. Když jej nemám, docela mi vyhovuje vyfocený gel od Yves Rocher.
Na oči používám obvykle výše vyobrazený přípravek. Na rozdíl od ostatních mi oči nedráždí, nepálí a pěkně mi je odličuje. ALE mám na něj už dlouho spadeno a chci se na odlíčení očí zaměřit, vyzkoušet domácí možnosti a případně, pokud si nenajdu domácí variantu, budu hledat v produktech šetrných k naší Zemi, k nám a bez zbytečných ropných produktů. Pokud máte recepty, budu za ně moooc vděčná!
K tonizaci používám nejraději růžovou květinovou vodu. I když mám aktuálně koupenou jinou řadu, růžovou vodu mám vždy v zásobě...
Mazání:
Na obličej se mi osvědčili hlavně obličejové oleje.
Na zimu mám většinou růžový a nějaký k tomu (ta má marnivost). S jarem kupuju řadu s Tea Tree.
Jako výborný poměr cena výkon jsem shledala výrobky Saloos. Těší mě, že jde o českou firmu.
Pokud si chci dopřát opravdu špičkové oleje sáhnu po produktech Tilia Nobilis (ty momentálně nemám). Pokud chcete opravdu super kvalitu, mohu jen doporučit!
Jako alternativu k olejům mi vyhovuje noční krém od DM ALVERDE s Goji. Musím jen doporučit.
Můj nepostradatelný pomocník je gel na boláčky s jílem od DM ALVERDE. Krásně mokvání zastaví a zklidní.
Tak tolik dnes z mého kosmetického okénka...
příště o šminkách :-)))
Krásnou neděli!
Auka
 

5 komentářů:

  1. Trefa....momentálně řeším kam se vydat pro něco na moji pleť.Poprvé jsem navštívila kosmetičku...můj problém je červené tváře a čelo...což vypovídá o střevech a plicích....no ale jak píšeš disciplína výdrž...vím to,ale donutit se změnit stravování mi jde hooodně těžko.Ale okolí mě více a více upozorňuje na moje tváře a dost mi to začíná vadit:-(Tilia nobilis po té pokukuji jde mi hlavně o nějaký gel na omytí a následné mazání...nelíčím se ničím,tak si myslím, že s těmito dvěma prostředky bych mohla vyjít.....od svatby mé sestry jsem měla Mary Key...cena šílená,ale v září kdy jsem na ni narazila bylo to jediné co jsem mohla vyzkoušet a hurá nedráždilo mě to nesvědělo prostě cena nehrála v tu chvíli roli....ale po půl roce cítím, že už ani to není ono a chce to změnu.Při dalším nákupu hned zajdu do dm a kouknu...díky za postřehy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci, já mám hodně červené žilky na tvářích. Je to rodové a na úpravy laserem nechci jít, protože si myslím, že je to krátkodobé řešení. Červené tváře u Tebe jsou prokrvením, žilkami, nebo je to citlivostí pleti? To bych si položila jako otázku prvně.
    Já teda nedám opravdu dopustit na obličejové olejíčky. Pomáhají i na žilky i na citlivou pleť. Nelesknu se, pleť se mi nepotí, tak jak jsme se obávala. Opravdu špička.
    Taky jsem zkoušela Mary Kay. Úplně mě dostala cena. Ale byla jsem hodně zklamaná. Nejenom, že mi to nepomohlo, nebylo to prostě nijak výjimečné...
    Kosmetika ALVERDE možná není špičková kvalita, ale v testech vychází poměrně na předních místech a já s ní mám opravdu jen ty nej zkušenosti :-)jen make-upy a bb krémy nic moc...ale s tím mám obecný problém...
    Budu ráda za postřehy! Hodně štěstí při výběru!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj auko,
    já si odličuju oči čistým kokosovým olejem. otřu to pak dosucha a rychle se vsákne, takže nezůstane mastnota...
    jamajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jamaječko, u mě je problém s mastnými odličovači na oči. ALe díky za tip...zkusím to :-)
      Doufám, že se brzo potkáme...musím to domluvit s Alushkou :-)

      Vymazat
  4. Hydrofilní odličovací olej mám také moc ráda, je to to jediné co mi krásně odlíčí řasenku. Kokosový olej ani radši nezkouším, ucpává póry a tak ty moje černé tečky radši neživím víc než je třeba. Ale na zuby a ústní dutinu super (i náš pes ho má rád:)) I když je moje pleť spíše mastná, hrozně mi dělá šupinky. A na to se mi osvědčil arganový olej (dokonce mi blednou jizvy po akné). Nobilis tilia je parádní, na žilky jsem kupovala tetě krém Artetis a byla moc spokojená. Děkuji za tip na gel na boláčky s jílem od DM ALVERDE, vyzkouším ho.
    Co se mi ale osvědčilo na kvalitu pleti nejvíc je strava a pozitivní přístup k sobě samé. Vždy, když se začnu mít zase víc ráda, pleť se jako zázrakem zlepšuje a je jí jedno, co na ni "napatlám" :)

    OdpovědětVymazat