pátek 4. března 2016

Šampóny u mě...

Minule jsem psala o No Poo, které si opravdu moc chválím a nechci už nikdy jinak (ale neříkej nikdy  NIKDY, říkala moje babička)...
Ale také jsem psala, že jsem často sbalená do tašky a pobíhám někde po světě (spíš po naší vlasti) a většinou v rámci práce.
No a taky ještě před tím, než jsem změnu úplně úplně brala vážně, tak jsem si nakupovala zvesela šampóny...přiznávám, v kosmetice a čajích moje marnivost nezná mezí a musím mít neustále výběr...no a tak se mi nikdy ještě nestalo, že by mi něco došlo :-)))
ANO, kaju se, je to nehezké, snažím se s tímto mým nešvarem bojovat a zdá se, že poslední dobou i díky samovýrobě a jiným docela úspěšně...i když, na vlasy stále používám více metod mytí, nejenom bylinky a citrón, střídám domácí masky (krom té z banánu) a tak se marnivost přesunula k té ekologičtěji pojaté marnivosti, tak snad už ji u sebe snesu a naučím se s ní žít :-)
Takže u mě v koupelně najdete ještě stále dva výše vyfocené šampóny. Musím říci, že jsem je již delší dobu nepoužila, ale tyto dva mi vyhovovali nejvíc ze všech kdy odzkoušených.
Oba jsou proti lupům, což už nyní vlastně vůbec neřeším, ale dřív mi pomohli jen tyto dva.
Lavera s chrpou pěkně pění, ale vlasy jsou po ní příjemné, heboučké. DM Alverde s jílem nepění, nemá parfemaci a vlasy jsou podobné, jako po mytí No Pooh metodou.
Na fotce je ještě tuhý šampón od NATURINKY, koupený přes bránu k dětem. Stojí 105,-Kč a je výborný. Mají ho ve vícero provedeních. Právě používám čajovník...
Mistička s moukou je můj "nový" objev, kdy jsem na žitnou moku úplně zapomněla a díky Evě a jejímu komentáři (opravdu díky!) jsem ji znovu objevila.
Sušené bylinky na odvary mi došly a tak koukám do koutů, jestli ty mladé kopřivy přece jen už nelezou :-)))
No a pokud Vás zajímá, co si patlám na "ksichtík", na tělo a vůbec, exkurzi do koupelny, tak chystám takový malý seriál :-)
Příště...třeba o...
no ještě uvidím :-) ale začínáme u vlasů, po vlasech je pleť...
Krásný pátek!
Auka



Žádné komentáře:

Okomentovat