úterý 8. března 2016

Šminky

Pouze o přírodních šminkách, které vlastním...
Postupně dokupuju a ty "normální" už jen dopotřebovávám...jenže u takového minerálního sypkého pudru nebo tvářenky je proces jaksi delší...:-)
Ale přijde mi nelogické a vlastně úplně neekologické vyhodit věci, které člověk nakoupí a pak by je vyhodil jen proto, že už chce používat jen přírodní kosmetiku...myslím, že pokud pokožku nedráždí, je lepší vše dopoužívat a pak teprve najet na další.
Má to i další efekt. Jsem hrozně nedočkavá a tak si takto trénuju to těšení a výdrž...:-)
Začnu make-upem, jako základem líčení.
Moje zkušenosti je trošku tristní.
Již od mládí s tím bojuju.
Moje pleť prostě barevné nánosy nesnáší a vlastně jsem nikdy nenašla make-up, který by mi vyhovoval. Nevyhovují mi ani BB a CC krémy. Některé jsem koupila, použil párkrát a letěly do jiné kosmetické taštičky...
Ohledně natur je to podobné.
Nejprve jsem zkusila Laveru a její BB krém.
Nebyl nejhorší, neputoval dál, ale nebyl to zázrak.
Nyní jsem si pořídila make-up a BB krém od ALVERDE a musím říct, že ...no jak to říct :-)))
prostě, BB je hodně pro mě podobný Lavera BBčku a make-up, no dopotřebuju ho, ale nekoupím znovu.
Podotýkám, že to ale asi není výrobkem, ale mojí pletí, která opravdu, ale opravdu odmítá barevné varianty patlátek...vlastně jsem se smířila už s tím, že to jiné nebude a že dny, kdy použiju tyto výrobky budou vykoupené rozbolavělou pletí na dobu dvakrát tak dlouhou.
No zase jsme u toho...ta strava...já vím :-)))
Další z věcí, které ráda a už opravdu dlouho používám jsou řasenky a jako podklad řasenku na výživu.
Obojí mohu doporučit. Momentálně jsem si koupila řasenku zase z řady ALVERDE, musím znovu říci, že poměr cena - výkon je super.
Výživovou řasenku si kupuji od fy EVELINE a jsem s ní spokojená. Opravdu mi přestaly výrazně padat řasy.
Jak bude troška času, tak si musím na Dej mi dárek udělat kosmetický wish list. Ať se mám na co těšit! Bo toho, co si chci na sebe "patlat" v natur a bio verzi je daleko víc...
Je teda fakt, že mimo černé kajalky a korektoru toho obvykle zase o moc víc nepotřebuju, ale...jsem marnivá a která holka ne, že :-)))
Tak příště (snad velice brzy) zase jedeme na kosmetické vlně dál....
Naturální Auka :-D

1 komentář:

  1. Díky za sdílení zkušenosti. Moje pleť taky dost nesnese jakékoli barvy, vypadám ve všem jak klaun. Používám už léta na zakrytí nedostatků jen Aknecolor (oba odstíny, tmavší jako podklad, světlejší nevrch). Je sice na nic, že se velmi rychle setře, ale dokud neobjevím něco, co mi bude sedět jako druhá kůže, nebudu experimentovat a budu se raději natírat víckrát. Na Alverde jsem měla spadeno, tak děkuju, že nemusím zbytečně utrácet.:-)

    OdpovědětVymazat