středa 5. listopadu 2014

Takto...

by to mohlo nějak vypadat... (zdroj Pinterest)
bar tam sice nebude, ale prodejní stůl z palet ano...


tak nějak tak budou vypadat naše police...obrázek jsem našla až poté, co jsme si ujasnili naši vizi...
takovýto držáček na vizitky je ovšem neodolatelný...
...takovou výlohu?

nebo takovou...? nebo jen prádelní šňůry mezi břízkami???

takovéto vítejte, máme otevřeno by bylo pěkné, ne?

a piktogramy...ty já miluju :-)))
Hlavu mám jak pátrací balón...a do toho jsme včera s Tomíkem byli trhat zub...a další nás čekají...
oúúúúúúúúú
Tomíšek má dávivý reflex, takže čištění je dvakrát denně zlobení a když se mu do zubu usídlil červík, není možné mu zub vyvrtat, bo minule pěkně poblinkal všechny zúčastněné...
Dneska měl tvářičku nateklou a protivka byl...užili jsme si to oba :-)
Krásný čtvrtek!
Auka

2 komentáře:

  1. Jejda zuby...nás čeká zítra prevence,abychom těch doktorů neměli tento týden málo.S oběma dětičkama si to užiju.Švagr dodělává zubaře,ale k němu ještě nemůžeme.VOjtík je kliďas sice citlivka a hned pláče,ale Anežka kam přijde je hned doma a předvádí se pokud má obecenstvo,opravdu zážitek pro zúčastněné a já odcházím vysílená:-(Nápady krásné,také sním o svém obchůdku,ale to je hoodně velká budoucnost.Přírodní věci miluju a ty břízky no super já bych si ji asi dala na objednávky domů:-)Krásné zařizování a vymýšlení Jestli budu mít někdy cestu určitě se zastavím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuby jsou zlo...když zlobí...
      Luci, budu moc ráda, pokud se stavíš!

      Vymazat