neděle 20. října 2013

1. oslava

Tak a je to tady...říjnový maraton slavení Tomáškových narozenin...první opravdová oslava proběhla včera, sjeli se hosté vtipně z obou Nových Měst (jedno na Moravě a jedno nad Metují :-)), jedni čtyčkolým spřežením, jedni železným ořem. Uklohnila jsem dort...po dlouhých "hádkách" obou mých chlapů jsem se rozhodla převézt oba a nepéct dort (jeden chtěl krtkův, druhý chtěl jahodový) a uděla jsem nepečený banánovo-jahodovo-čokoládový...(stejně je nepečený nejlepší) :-D a nakonec byla spokojenost na všech stranách...
Výzdobu jsem spíchla v rychlosti při pití vínka v pátek v noci s naší jednou rychlou "jennajednunocpříjezd večer" návštěvou kamaráda ze srubu ve Vrchovinách... ale Tomík byl nadšený a teď se těší, že balónky píchne špendlíkem...už dva propích...a já bojuji za to, aby neudržitelné vydrželo dýl....
Já po nestřežených chvilkách šiju svůj osobně-praktický dárek - Tomíkovi za postel kapsář...na knížky, na plyšáky, na autíčka a taky na potřebné tlusté ponožky na ranní capání v pyžamu... a v pátek při nákupu jsem si i já udělala radost...no Vánoce se blíží a já se musím inspirovat...

Tip na jeden dárek už mám...tetě Kačence budu (snad úspěšně) šít obal na i-Pad...vybrala si návod dle Barborky, ten jí přišel jako nejlépe vyřešený...tak už jen objednat látky, výztuhy a pak jen maličkost..ušít :-)
A abych měla také další radosti v životě, přihlásila jsem se úplně poprvé v životě na Vánoční výměnu u Ajky. A už se na to moc těším...jsem zvědavá pro koho budu tvořit dárek, kdo obdaruje mě...
Tak krásnou neděli všem a díky za milé nakouknutí!
Auka

3 komentáře:

  1. Jů, to byla nádherná oslava:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jistě super oslava :o) Koukám že probíhá zase vánoční výměna,já letos hledala zda probíhá a nějak jsem na ni nenarazila,tak snad příště.A Verčo příští rok také přidejte své výtvory na naši výstavu.Dáda

    OdpovědětVymazat