úterý 22. října 2013

Nemocný Tomík a říjen...

Tak a je to tu zase...Tomík teplotuje, nejí, bolí ho bříško a vůbec se nepodobá tomu chlapečkovi, kterého máme normálně doma...
No a já s ním zůstala doma a tak když nemůžeme ven, tak jsem si tu výzdobu alespoň třošku udělali doma...všude nám plápolají svíčky ve strašidýlkovských svícíncích (asi za 10,-Kč jsem je kdysi koupila ve výprodeji a celá léta mi sloužili při každoroční Halloweenské noci na gymnáziu, kde jsem učila...no a teď dělají radost u nás doma). Velkou papírovou dýni tvořil Tomík ve školce a myslím, že se mu velice povedla!
Jediné, co Tomíka dneska zajímá je "malej"...
Myslím, že se nám povedl...:-)

Taky se chci pochlubit s již dodělanými a usazenými policobotníky...myslím, že jsem se barevně trefila k naší chodbové zemi :-)
Zrcadlo se musí znovu pověsit...jen zatím nejsou tlapky na nové díry ve zdi...

botníky a chodba v akci
Ještě bych si přála vymalovat...ale to si přeju už od té doby, kdy bylo vymalováno...to zase bylo...dostali jsem dárek...pána, co nám vymaluje. Jenže to byl danajský dar, já chtěla kombinaci sytých pastelových barev a bílé, leč pán uměl jen ty vyblité...a na celý byt...uff, někdy je to komplikované...no a od té doby toužím vymalovat si sama, dle svých požadavků a pořádně...jen přemluvit tatínka, že? :-D
A tak ještě jedna z chodby....
Ta pavučina je jen ze srandy...:-D
Krásný teplý podvečer...

Žádné komentáře:

Okomentovat