sobota 26. října 2013

Volby, prohry, KOKA

Tak je to tady...dobojováno, všichni jsem věděli, jak to dopadne, ale zdravý rozum odmítal uvěřit, leč stalo se...
Jako odreagování jsem se rozhodla kuchtit a péct...
Při vytahování KOKA sušenek (recept ODTUD ) jsem prohlásila, že je čas na sbalení kufrů...a Tomík to vzal doslovně :-D
při balení všech nezbytností a plnou pusou sušenek
No a sušenky jsem uložila do krabičky na vánoční cukroví...
Tvarově né úplně z linky ORION, ale pomáhal Tomík a domácí jsou lepšejší :-)
Tak alespoň trochu příjemný sobotní večer všem!
Moje politická angažovanost je někdy spíše nemilá záležitost, ale já si odmítám připustit, že je všechno ztraceno...i když ta emigrace je lákavá :-)))

2 komentáře:

  1. Hmm, sušenky mě lákají, že by na vánoce?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, opravdu doporučuju. Koka sušenky jsou mňamka a myslím, že jsou i skvělým tipem na dárek...

      Vymazat