úterý 26. března 2013

Kodaň

 Naše rodinná návštěva u bráchy a Helenky...
Dánsko...všichni jsme se těšili. Nejenom na tetu a tejdu, ale samozdřejmě i na zážitek z Dánska, kde nikdo, krom mě nebyl. A má jednodenní návštěva Kodaně se téměř také nepočítá...
Co se všeobecně ví o tého malé zemičce spojující Evropu se Skandinávií? D. o ní věděl pramálo. Dokonce mi bez uzardění tvrdil, že nezná skvělé máslové dánské sušenky! To zná snad každý! Mě bylo Dánsko upřímně nejméně blízké z pohledu skandinávských zemí, ale něco málo jsem o něm věděla (přece jen jsem nějaký ten rok trávila jako ta, co studentům o různých zemích vykládá spousty informací a má tu drzost je občas po nich chtít...) a něco málo jsem věděla i tak nějak mimo (třeba ty sušenky...). Například mě již od dob vysoké lákalo jet alespoň do jednoho ekomuzea a obecně se podívat na jiné pojetí výstavnictví, které je v Dánsku téměř ukázkové. A dánské sýry, jogurty, smetany, máslo...mekka mléčných kultur!  Nicméně, zná někdo dánskou kuchyni??? Zítra snad přibudou další podrobnosti naší cesty a sposta dalších fotek... Všem krásné snění! Auka
ulička

LEGO obchod a unešený Tom

Kdo nezažil kolo mánii a adrenalin při jízdě v Kodani, jako by nežil...

2 komentáře:

  1. Z takového Lego obchodu bych byla taky unešená:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. My tam byli všichni nadšení...možná i o něco víc než malý Tomík...bylo nás 6 dospělých a každý si tam našel ten "svůj" koutek...měli tam věci, které nejsou běžně k dostání, spoustu toho si člověk mohl vyzkoušet a bylo tam neskutečně plno:-)a jen pár dětí:-D

    OdpovědětVymazat