pátek 8. března 2013

MDŽ

Dnes byl krásný den...mimo práce jsem se sešla s kamarádkami na hřišti (pro mě opravdu výjmečná situace). Holkám se poštěstilo být maminkami s odstupem jen několika dnů...a jejich mimísci jsou opravdu krásná, voňavoučká miminka...Tomášek z nich byl úplně paf a ani chviličku nezlobil...jen se s odstupem díval na ty dva mrňousky :-) a taky je fotil...
Na večeři jsem dneska dostala objednávku...štrůdl plněný šunkou a sýrem s žampíky...aby se na všechny dostalo a zbylo i na zítra, rovnou jsem udělala 4 nohavice...
 ...štrůdl s kytičkou "trvalkou", kterou jsem naaranžoval s prvními jarními paprsky a taky dnešní růžička mdžačka....
Taky jsem konečně malinko uklidila na kuchyňské polici nad topením...vzdušnější varianta jí sluší:-)
Tak všem krásný zbytek MDŽ!

Žádné komentáře:

Okomentovat