sobota 9. března 2013

Sobotní nečekané odpoledne

Dneska byl opravdu úžasný den...nejdřív vypadal jako každá jiná sobota, nakonec se ovšem vyklubal nápad zajet na Farmu u černých ovcí, kterou vlastní naši velice blízcí kamarádi zvaní Lálovi:-)

Vzali jsme na kafe i babičku a dědečka a jako zkušební jízdu vyrazili v 5-ti lidech z Ivančic k Lálům.
A co je nového? Mají malého, krásného, vystrašeného kozlíka. Holky ovečky jsou už jako sudy, bříška plná jehňátek, chudinky, ještě dva týdny do porodu...


Lálinka i Tomík si své společné chvilky náležitě užili a vyřádili se jako vždy až moc...:-)
Kluci řídili traktůrek, my ženy jsme nařezali krásné větvičky obsypané kočičkami, tak už jen chybí ušít nějaké pěkné velikonoční dekorace...rozdělit do několika váz a rozmístit do dvou domečků a brněnského bytečku:-)    


No a po večeři si Tomík chvilku sám hrál s plastelínou, kterou dostal k svátku, tak jsem měla chvililinku na šití a rychle jsem spíchla ručníkový turban, který mi opravdu chybí při umývání vlasů. Žádná krásná věc to není, ale tady jde především o praktičnost. Udělala jsem jej ze starého ručníku (ještě mám nachystané dva kousky) a myslím, že se docela povedl...

2 komentáře:

  1. To musí být paráda na takové farmě, hlavně pro děti:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. My to tam milujeme, jednak jde o strašně moc fajn kamarády, mají stejně starou dcerku, jako je Tomík, jednak je tam krásně...a máme to jen asi 30km...každý den strávený na Farmě u černých ovcí je úžasný žážitek i relax...

    OdpovědětVymazat