čtvrtek 13. února 2014

Den Pé

Den Pé...PEČENÍ...odpoledne jsem byla zralá tak si lehnout a spinkat...ale...nějak tak jsem se chtěla vzpružit a už týden jsem si říkala, že k domácímu chlebu bych docela ráda v repertoáru měla i domácí rohlíčky...a také si Tomík už týden přeje koblížky...(ale né ty tučné mami...takže z plechu:-)))
Odpoledne tedy bylo ve znamení těst...se zpracováním mi pomohl silný muž D., kterému ze srdce děkuji (nenávidím těsta, která se dělají rukama...od malička mi to je nepříjemné). S rohlíčky i koblížky mi pomáhal Tomík...a teď jsem ještě zadělala na kváskový chléb :-) ale upeču jej až ráno :-)
Recepty Vám dodám zítra, dnes se mi chce jen chlubit :-)

No...a chlapci byli nadšeni a tolik pochval za večeři (ledový salát se zakysanou smetanou, šunka a rohlíčky) jsem již dlouho nesklidila...takže tentokráte zkušebně, malá dávka...příště již z kila a rovnou do mražáku...a taky z celozrné mouky (ta mi chutná lépe...)
Tak pečení zdar a krásné sny!
Moc děkuji za komentáře a za milé nakouknutí:-)
Auka

6 komentářů:

  1. Úplně cítím tu vůni. Koblížky mňam už se těším na receptík...dělala jsem loni jen ty v oleji, tak ráda vyzkouším na plech.Máme je moc rádi a hlavně Vojtík:-)))hezký den Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, u nás jsou koblížky oblíbené hlavně v pohádce...jenom tyto na plech se uchytily :-D Tak třeba budou chutnat i u vás...:-)

      Vymazat
  2. hmm,hned bych se zakousla.Také se chystám na pečení,ale ještě nevím jestli dnes nebo až zítra. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dádo, těším se na výsledky :-))) aspoň na fotkách...:-)

      Vymazat