pátek 14. února 2014

ŠTAFETOVÁ GIVEAWAY

Tak dneska jsem chtěla mít příspěvek zcela kuchařinský, domácí, vůbec nic ohledně Valentýna...ale Auka míní a Bůh mění...
Tento týden jsem chtěla jsem zkusit štěstí a tak jsem napsala pod několik giveaway...a výsledek mě dneska úplně dostal...
Jednou z těch, kterých jsem se zúčastnila byla tato . Dnes mi přišel velice nečekaný a hrozně milý e-mail o voňavé a navíc ještě designové výhře od Nordic Day...dokonce jej uveřejnili zde.
Zajásala jsem a vzhledem k tomu, že Bella Rose je z Brna, a dokonce jsem měla cestu kousek od jejich skladu, tak jsem celá nadšená pro svoji růžovou výhru zajela...Ještě jednou děkuji!
A jak si ho užívám... tady vidíte, kdo měl z dárku úplně největší radost :-D Kocourkům se všechno moc líbilo asi mi výhru opravdu závidí :-)
No...nicméně tomu stále nemůžu uvěřit...asi je to moje náplast na ty všechny škaredé dny, které poslední rok jsou...a za to opravdu děkuji! Hned je člověku lépe a má radost ze života...a k tomu to sluníčko:-)
No a dnešní večer byl u nás ve znamení Francouzko-Rakousko-Amerického přátelství...
Tomík se nemohl dočkat, až maminka dofotí a bude se moci vrhnout na jeho oblíbené Snydersky...když jsem je vytáhla zaznělo "Mami, doufám že jsou pálivý!" :-D
No a proč štafetová giveaway...no, když jsem já, notorická nevýherkyně, vyhrála, tak jsem si řekla, že dám možnost vyhrát taky dalším...né takovou voňavou a růžovou úžasnou sadu, ale myslím, že i tak to stojí za to :-))) Zvláště pro gurmány...:-)
...a co udělat pro to, aby jste si pochutnali na těchto dobrotách?
  • Soutěže se můžou účastnit všichni, kteří mi nechají pod tímto příspěvkem komentář obsahující svůj e-mail a patří mezi odběratele mého blogu.
  • Slosování proběhne prostřednictvím aplikace random.org, která vybere náhodné číslo odpovídající pořadí výherního komentáře a to 21.2.2014 ve 20:00
  • výhra obsahuje 1 balíček Indiana Jerky 25g, neskutečně dobré Snyder´s americké preclíčky... a také dobroučkého pstruha.
  • budu moc moc potěšena, když odkaz s fotkou na moji giveaway dáte na svůj blog či  facebook, tímto se také se o ní dozví více lidí...a tak nějak tajně doufám, že toto bude opravdu začátek štafety a výherkyně/výherce udělá také novou soutěž...:-) no nebylo by to krásný? :-D
Moc děkuji všem za komentáře - dělají mi opravdu velikou radost!
Krásného Valentýna všem!
Auka

12 komentářů:

  1. Odebírám :)
    Mail: bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výhra Veru, gratuluju ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, stále si to užívám a stále tomu nemůžu uvěřit:-))) Děkuji!

      Vymazat
    2. Ahoj Veru, mě prosím do slosování nezařazuj. Vyhrála jsem jednu giveaway nedávno, tak těď ráda přenechám štěstí ostatním:-))
      Ajka

      Vymazat
  3. Gratuluji k výhře,to potěší viď.Štafetová Giveaway není vůbec špatný nápad,taky už mám dlouho v plánu nějakou uspořádat,ale zatím k tomu nedošlo,tak se třeba taky rozhoupu. D.

    vanocnikolotoc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji:-))) Tak třeba budeš mít štěstí a tím i to nakopnutí :-D

      Vymazat
  4. Stafeta sa spustila... :) vyhrala si krasnu vonavu vyhru a ty pokracujes s vyhrou pre nas ostatnych.... :) rada sa zucastnim...paaa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, hodně štěstí a jsem ráda, že se Ti nápad na štafetu líbí :-)

      Vymazat
  5. Gratulujem k výhre a zapájam sa do súťaže na tomto krásnom blogu :)
    dariablaack@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dario, hodně štěstí! Vítám se na mém blogu:-)

      Vymazat