neděle 9. února 2014

ZIMA

Na dlouho jsem opustila on-line svět. Bylo mi smutno, ale neměla jsem sílu žít i tento život. Minulý rok byl opravdu velice těžký, pracovně velice náročný a tím, že pracujeme s partnerem na jedné straně, s tatínkem ve firmě druhé, prolínají se těžkosti i do běžného života... Vánoce byly snad jediným klidným zastavením, ovšem ještě před Silvestrem zase vše začalo gradovat a celý leden se táhl v tomto duchu. Řeknu Vám všem, že podnikat a mít silnou a velice neúnavnou konkurenci, která bojuje všemi prostředky, je velice náročné. Přiznám se, že jsem tento psychycký nápor nezvládla a moje duše volá o pomoc a to i tu lékařskou...No a jak už to tak bývá, vše je spojeno se vším a tak jsem už týden doma s hnisavou angínou a atb mi zatím ještě nezabrali...co dodat...věřím, že letošní rok bude lepší, že se vše zklidní a já budu si budu moci dovolit splnit si svoje letošní předsevzetí...mít více času na sebe (myšleno nejenom na sebe, ale také na Tomíka, na přátele, na rodinu, na dovolenou).

A tím, že člověk dělá rozhodnutí, sic bolestná, leč nevyhnutelná se posouvá dále...
Beruška měla letos 30 let. Již 2roky byla odstavená a teď konečně jsem se rozhoupali a nechali ji ekologicky zlikvidovat...Je to auto, se kterým jsme s našimi projeli velikou část Evropy, plné vzpomínek...byl to člen rodiny...
Na tvoření mi nezbýval entuziasmus, takže mám spoustu rozdělaných věcí, které leží bez hnutí...doufám, že síly se brzy vrátí a také, že budu mít více času :-) a pak Vám ráda svoje DIY představím v celé své kráse...
 
Ale abych nebyla jen pochmurná...sníh u nás na jižní Moravě opravdu moc není (spíše vůbec), ale nevadí, ve školce si poradí i s tímto a sněhuláci všude kolem nás...:-D

Užívejte si krásné únorové dny plné sportovních zážitků ze Soči a hlavu vzhůru! (to hlavně já)...Díky za návštěvu!!!

2 komentáře:

  1. Veru,přeji brzké uzdravení a načerpání nových sil. :o) Dáda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Dádo!!! Já jsem z podstaty optimista...jen toho je nějak moc, poslední rok...Bude líp :-)

      Vymazat