neděle 23. února 2014

Nějak mě to nesedí...13°C

Tak nevím, je zima, není zima?
Ale to sluníčko je úžasné!
Po těžkém týdnu plného starostí a nestíhání (jak jinak, že?) visvitlo sluníčko a i mě se začalo hned všechno dařit...z pracovní cesty do Trenčína jsem si udělali docela fajn výlet a myslím, že i ono jednání nemohlo dopadnout lépe...
a co s pátkem...? byla u nás na návštěvě babička z Červeného Kostelce, tak jsme jí zase chtěli udělat radost a zajít do velkoobchodu s květinami...nakoupily jsme obě :-)
můj jarně oděný jídelní stůl...
Babička si koupila obligátně další orchidejku (má jich přes 30) a také ještě krásně růžově žilkovanou kalatheu. Já si udělala jarní radost :-) To vidíte na fotce stolu :-)
Také jsem všude v bytě vyměnila ubrusy a všechno si malinko nastavila na jarní notu.
V sobotu bychom měli jet na výlet, že? Když je tu babička...a je tak krásně...no, tak co nespojit práci a ZOO do jednoho sobotního balíčku, že?
A tak se jelo...do Zlína. Tomášek s babičkou do ZOO (fakt jsem jim záviděla!) a my s panem D. jsme byli zase na jednání...
Tomík vyfotil žirafáka přes sklo...

sloni se povedli víc...a pak mu došlo místo na kartě...
...a pak jsme se vraceli do Brna a začaly padat kapky deště a všichni jsme si říkali, jak nám to pěkně vyšlo s tím počasím (haha, na obchodní schůzce to bylo opravdu to nejpodstatnější, že? :-D).
No a tak jsme si s babičkou odskočily do IKEA pro ručníky (lepší výmluvu neznám...)
No a je za námi...krásný víkend i návštěva a zítra zase nový týden...
Tak krásné pondělí všem!
Auka

2 komentáře:

  1. Téda vy jste měli supr víkend..... paráda když je ZOO blízko, to bych tam byla asi obden:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, my máme ZOO 5 zastávek šalinou...a zas tak často tam nejsme...ale Lešnou (ZOO Zlín) milujeme...a jezdíme pravidelně:-)))

      Vymazat